linus en lotte

Wednesday, August 08, 2007

Vlieg met me mee... naar de evenaar

Ik vlieg morgen naar de Evenaar!!

Morgen laat ik Peru achter, en neem ik de gevleugelde bus naar Quito, Ecuador.
Vanuit Arequipa kwam ik vanochtend aan in het grauwe, vochtige, bewolkte Lima, in de meest luxueuze bus ooit :) Leren zetels enzo, het was er echt over. Maar voor één keer mocht dat wel. Die crappy hobbelkarren waarin enkel dwergen genoeg beenruimte hebben en niet uitstappen met een hernia, heb ik nu wel gehad.

Op mijn laatste dag in Arequipa, tijdens mijn bezoek aan het Monasterio van Santa Catalina, begaf mijn camera het, net nu!! Een maand te vroeg... Ik wist niet dat die dingen een limiet hadden van 10.000 foto's. Een wegwerpding dan maar??

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

provided by hit-counter-download.com .